Jag har världens bästa pojkvän!

David sov över här, jag lagade en fin middag till honom. Det blev Citronkyckling med klyftpotatis med sallad  & vitlöksås.  Faktiskt så tyckte vi båda att middagen blev lyckad! Jag tänkte att jag kunde göra middagen extra fint för vi har varit tillsammans ett ganska långt tag nu! Jag älskar dig!
Imorgon åker jag med mina girls till Huså och firar mina föräldrar som har varit gifta i 20 år, som jag skrev i förre inlägget, och så kommer jag fira mitt nyår där! Man hoppas iaf att vädret kommer bli bättre, för det blir inte så roligt om det fortsätter såhär!
Nu ska jag iaf kolla om jag har med mig allt i packningen, annars tänkte jag bara sätta igång en film å bara ta det lugnt!
Hoppas alla får bra på nyår!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0