Tillbaka till Kalla Jämtland!

Jag har haft underbara 5 dagar med älsklingen i london, vi hade underbart väder jag har bara kunna använda skinnjackan en enda dag. Men när jag hade jackan på mig så svättades jag ihjäl.
Vi har inte gjort så jättemycket ändå, Davids föräldrar hade en mycket stor lägenhet och när david köpte sin Iphone 4s så blev han ganska inne i det. Och jag hade ingenting emot det.
Det enda dåliga med london kanske var att man blev väckt av några som höll på att bygga ett hus utanför. nu ska lägga mig i sängen och kolla på film! pussspusss
Utsikten ifrån fönstret i London

Mitcho och kristoffer, Davids Bror + flickvän
här är David inne i sin Iphone 4s !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0