Utan dig är jag ingenting

Har spenderat 2 nätter hos David, det  var sjukt roligt å mysigt! Jag är så sjukt stolt jag ligger högst upp på high score! Jag har fått 1,  708 896 poäng på temple run! Jag är så sjukt awesome! haha jag kände att jag fick skryta lite grann, för jag är så dålig förlorare...
Idag fikade jag med duha på stan och det var länngesen så det var sjukt roligt att träffa henne!
Och ikväll har jag bara tagit det lugnt och kollat på film med min familj.
Ni får ursäkta att jag inte har lagt in nya bilder på ett långt tag, men det är något fel på min systemkamera och jag vet inte hur man får in bilder ifrån Iphonen till datorn, så om någon vet det... Är det bara att berätta det för mig!
Bara så ni vet så tycker jag om David Hallin Väldigt mycket!

Kommentarer
Postat av: emma

maja, jag tränar på temple run som en tok nu, snart kommer du få så mycket spöööö ;) hihi <3

2012-01-06 @ 12:49:01
URL: http://emmaanordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0